صوتی و تصویری

دل از سری مانیتورهای مخصوص ویدیو کنفرانس معرفی کرد

پس از شیوع بیماری کرونا، بسیاری از کارکنان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به فعالیت در خانه یا به اصطلاح دورکاری مشغول شدند؛ اما چنین اقدامی مشکلات بسیاری به همراه دارد. شرکت‌ها محیطی حرفه‌ای برای فعالیت کارکنان فراهم می‌کنند که شامل ابزار و وسایل مختلف می‌شود؛ اما کارکنان کسب‌وکارها امکان دارد در خانه از ابزارهای مناسب برخوردار نباشند.

در نتیجه ممکن است به دلیل استفاده از ابزار نامناسب، کیفیت خدماتی از جمله تماس‌ تصویری به‌شدت افت کند. شرکت دل برای برطرف ساختن این مشکل، نمایشگرهایی معرفی کرده است که ویژگی‌های گسترده از جمله وب‌کم‌ حرفه‌ای دارند. محصولات دل شامل سه نمایشگر می‌شوند که از دکمه اختصاصی برای ابزار کاربردی مایکروسافت تیمز بهره می‌برند و دارای وب‌کم 5 مگاپیکسل با بلندگوهای 5 وات هستند.

نمایشگرهای دل به ‌لطف میکروفون‌های متعدد می‌توانند نویز محیط را کاهش و در نتیجه کیفیت تماس را افزایش بدهند. کاربران با خرید این نمایشگرهای دل دیگر نیازی به خرید وب‌کم حرفه‌ای برای استفاده از ابزار ویندوز Hello نخواهند داشت. این مانیتورها در سه اندازه 24، 27 و 34 اینچی منحنی ارائه شده که به ترتیب 520 دلار، 720 دلار و 1150 دلار قیمت دارند. محصولات جدید دل در ابعاد مختلف از 16 فوریه روانه بازار ایالات متحده و به احتمال فراوان، بازارهای دیگر جهان خواهند شد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا