کامپیوتر

رونمایی لنوو از کامپیوتر Yoga AIO 7 با توانایی چرخش نمایشگر

بدنبال معرفی دو لپ تاپ جدید لنوو، این شرکت از دسکتاپ جدید Yoga AIO 7 رونمایی کرد. اگرچه در ظاهر شبیه سایر کامپیوترهای یکپارچه به نظر می رسد، اما یکی ویژگی خاص داشته و آن هم امکان چرخش نمایشگر بوده که می توان نمایشگر 27 اینچی را از حالت افقی به عمودی تبدیل کرد. البته، قابلیت چرخش یک نمایشگر ایده کاملا جدیدی نیست. مانیتورهای دسکتاپ مستقل سالهاست که این ویژگی را ارائه می دهند و به این ترتیب کاربران می توانند محتوایی را که برای یک صفحه بلندتر مانند فیدهای توییتر، اسناد طولانی یا فیلم های تیک تاک، نمایش دهند. اما بسیار نادر است که مفهوم را در یک رایانه AIO مشاهده کنید.

این ایده یادآور تلویزیون Sero سامسونگ سال گذشته است، محصولی کاملاً چرخنده که در پاسخ به محبوبیت قالب های ویدیویی عمودی از برنامه هایی مانند اینستاگرام و تیک تاک، ایده را به یک تلویزیون 43 اینچی با اندازه کامل تبدیل کرد. به نظر می رسد که لنوو از پتانسیل یک تلویزیون عمودی آگاه است و نویدبخش نرم افزاری در آینده است که به شما امکان می دهد AIO 7 به عنوان یک تلویزیون هوشمند 4K تمام عیار دو برابر شود.

در مورد مشخصات، Yoga AIO 7 دارای صفحه نمایش 27 اینچی 4K (یکی معمولی و دیگری مطابق با استاندارد رنگ Adobe RGB و DCI-P3) است. کاربران می توانند این دسکتاپ را با پردازنده های AMD Ryzen 7 4800H یا Ryzen 5 4500H و پردازنده گرافیکی یکپارچه RTX 2060 انویدیا خریداری کنند. یا اینکه با 16 یا 32 گیگابایت حافظه رم و ترکیبی از گزینه های ذخیره سازی PCIe و HDD (به ترتیب در هارد دیسک 1 ترابایتی و هارد دیسک 2 ترابایتی) پیکربندی کنند. Yoga AIO 7 در حال حاضر در چین عرضه شده، اما با قیمت 1599 دلار در ماه فوریه در “بازارهای منتخب” عرضه می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا