لپ تاپ
موضوعات داغ

رونمایی لنوو از لپ تاپ IdeaPad 5 Pro با پردازنده AMD Ryzen

لنوو امروز محصولات جدیدش را پیش از نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد. از بین این محصولات، می توان به لپ تاپ جدید IdeaPad 5 Pro مجهز به پردازنده های AMD Ryzen اشاره کرد. این لپ تاپ در دو مدل 14 و 16 اینچی در دسترس قرار می گیرد.

لنوو می گوید که IdeaPad 5 Pro یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های IdeaPad بوده که این شرکت تاکنون ساخته است. این دستگاه را می توان با پردازنده موبایل AMD Ryzen سری H و پردازنده های گرافیکی نسل جدید Nvidia GeForce RTX پیکربندی کرد. همچنین می توانید تا 32 گیگابایت حافظه DDR4 و 1 ترابایت حافظه SSD PCIe M.2 داشته باشید.

یک چیز که من از آن هیجان زده ام: 5 پرو اولین لپ تاپ IdeaPad است که صفحه نمایش 16:10 را ارائه می دهد. همراه با نسبت صفحه به بدنه 90 درصد، باید فضای بیشتری برای بهره وری و انجام چند وظیفه در دستگاه 16:9 فراهم کند. این صفحه نمایش همچنین دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز است و می تواند به 400 نیت روشنایی برسد. به گفته سازنده، شما همچنین یک ترک پد بزرگتر از IdeaPads قبلی و همچنین صفحه کلید بهبود یافته با “سوئیچ های فرود نرم” خواهید داشت.

شما می توانید IdeaPad 5 Pro را در ماه مه 2021 با قیمت 1149.99 دلار خریداری کنید. علاوه بر این، علاوه بر IdeaPad 5 Pro 16، لنوو از IdeaPad 5G 14 (در یک زمان مشخص نشده برای “انتخاب بازارها”) و IdeaPad 5i Pro (از مارس در اروپا، خاورمیانه و آفریقا موجود است) معرفی کرد که شامل پردازنده های اینتل است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا