موبایل و تبلت

لنوو تبلت اندرویدی Tab P11 را معرفی کرد

لنوو تبلت جدید اندرویدی Tab P11 را رونمایی کرد. این تبلت یک صفحه نمایش 11 اینچی دارد اما برخلاف اولد Tab P11 Pro، نمایشگر دستگاه از نوع LCD با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل و روشنایی 400 نیت است.

قدرت پردازشی دستگاه توسط پردازنده کوالکام اسنپدراگون 662 تامین شده و در واقع با اتصال 4G LTE همراه است. این بدان معناست که شما همیشه و در هر کجا که باشید می توانید متصل باشید. همچنین با 6 گیگابایت رم و یک باتری همراه است که نوید 15 ساعت را می دهد. همچنین با یک ویژگی اندرویدی نسبتاً جدید به نام Kids Space همراه است. این قابلیت برای کودکان زیر 9 سال طراحی شده، کتاب ها، برنامه ها ، فیلم ها و موارد دیگر را ارائه می دهد.

از سوی دیگر، این تبلت جدید از Precision Pen 2 لنوو و یک پک کیبورد جدید پشتیبانی می کند، که نوع دوم آن دارای پایه ایستاده مغناطیسی است. همچنین یک Lenovo Smart Charging Station 2 جدید وجود دارد که در حالی که هنگام تماشایی فیلم یا فعالیت دیگری هستید، دستگاه را شارژ می کند. Tab P11 در این ماه با قیمت 229.99 دلار به بازار عرضه می شود. لنوو قیمت قلم، صفحه کلید یا Smart Charging Station 2 را ارائه نداد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا