لپ تاپ

رونمایی NEC از کامپیوترهای LAVIE با پردازنده نسل 11 اینتل

اگر با شرکت NEC Personal Computers آشنایی ندارید ،این یک سرمایه گذاری مشترک بین NEC و لنوو است تا NEC را به مخاطبان گسترده تری برساند. این شرکت اولین بار در CES سال گذشته آغاز به کار کرد و امسال با دو رایانه جدید دوباره به بازار آمد.

در وهله اول LAVIE MINI جدید است. این کامپیوتر صفحه نمایش 8 اینچ داشته و رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل دارد. اما با وجود فرم فاکتور کوچک، پردازنده های نسل یازدهم اینتل با گرافیک Iris Xe وجود داشته، بنابراین همچنان می توانید عملکرد واقعی را از آن دریافت کنید. این دستگاه با رنگ سفید کریستال و وزن فقط 1.28 پوند همراه است، همچنین با یک باتری 26 وات ساعت، حداکثر 256 گیگابایت SSD و تا 16 گیگابایت رم LPDDR4 ارائه می شود.

آرم روی درب در هنگام استفاده روشن می شود و همچنین لوازم جانبی آن نیز وجود دارد. یک پایه با کابل HDMI وجود دارد که می توانید برای تماشای فیلم از آن استفاده کنید و همچنین یک کنترلر گیمینگ وجود دارد که به کناره ها می چسبد. در واقع، LAVIE MINI باید بازی فول اچ دی وعده داده شده توسط گرافیک Iris Xe اینتل را ارائه دهد و البته استریم بازی Xbox مایکروسافت یک مورد استفاده طبیعی خواهد بود.

و سپس LAVIE Pro Mobile جدید وجود دارد که فقط 1.95 پوند وزن دارد. این محصول اکنون از جدیدترین تراشه های نسل یازدهم برخوردار است. همچنین با رنگ Navy Blue عرضه می شود، در حالی که موردی که سال گذشته در CES معرفی شده با رنگ Classic Bordeaux ارائه شد. در حال حاضر ، LAVIE MINI نمونه اولیه نامیده می شود، بنابراین قیمت و در دسترس بودن آن اعلام نشده است. LAVIE Pro Mobile جدید با قیمت 1699.99 دلار آغاز خواهد شد، اما در دسترس بودن آن بعدا اعلام خواهد شد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا