گوناگون

شیائومی از دستگاه ورزشی YESOUL Smart Belly Wheel رونمایی کرد

شیائومی از محصول جدیدی ورزشی تحت عنوان YESOUL Smart Belly Wheel پرده برداری کرد. این چرخ شکم هوشمند می تواند در تمرینات شکم و چربی سوزی داخلی خانه به ورزشکاران و بدنسازان کمک کند. این محصول از طراحی سطح چرخ 168 میلی متری استفاده کرده که باعث افزایش سطح تماس با زمین و متعادل نگه داشتن آن در هنگام استفاده می شود. به گفته این مقام مسئول، این طراحی نه تنها احتمال چرخش را کاهش می دهد، بلکه باعث می شود ظرفیت تحمل بیش از 250 کیلوگرم باشد.

علاوه بر سطح تماس گسترده در پشت ظرفیت تحمل بالا، استفاده داخلی از مواد کامپوزیتی چند لایه و یک ساختار کاملاً محصور می تواند به طور موثری از کشش و تغییر شکل جلوگیری کند و اصطکاک را برای جلوگیری از لغزش افزایش می دهد.فنر داخلی فولادی چرخش شکم می تواند به خودی خود برگردد و هنگامی که به دورترین نقطه حرکت می کند  می تواند نیروی معادل برگشتی را برای حمایت از بدن فراهم کند.

Rebound حرکت جلو بدن را خنثی می کند، جبران سایر عضلات بدن را کاهش می دهد و در تحریک عضلات اصلی متمرکز می شود. فاصله برگشتی در 1.8M کنترل می شود که ارگونومیک تر است و ایمنی ورزشی را به طور موثر تضمین می کند. علاوه بر این، YESOUL Smart Abdominal Wheel که توسط Xiaomi Youpin مطرح شده نیز می تواند به یک برنامه اختصاصی متصل شود. کاربران همچنین می توانند دوره های آموزشی آنلاین را تماشا کنند ، و داده های ورزش را همگام سازی کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا