فناوری

جوی استیک پوشیدنی ArcX؛ یک ریموت بلوتوثی برای موبایل

اگر در حال پیاده روی یا دویدن باشید، آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که گوشی خود را از جیبتان خارج کرده و حواستان را با آن پرت کنید. تلاش برای تغییر آهنگ، پاسخ دادن به تماس‌ها یا ثبت زمان دویدن خود از طریق گوشی، می‌تواند ریتم ورزش شما را به هم بزند. این دقیقا مشکلی است که محصول جدید ArcX آن را برطرف خواهد کرد.

این در واقع حلقه‌ای سیلیکونی است که یک جوی استیک کوچک روی آن قرار دارد. گجت ArcX با این توجیه ساخته شده که هنگام ورزش کردن، فقط آن را به انگشت خود ببندید و از گوشی یا هر وسیله هوشمند دیگری فاصله بگیرید. حتی هنگام رکاب‌زنی یا قایق‌رانی، می‌توانید حلقه را به دسته دوچرخه یا پارو متصل کنید. امکان استفاده از جوی استیک پوشیدنی ArcX به عنوان ریموت کنترل دوربین‌های اکشن، اسپیکرهای بی‌سیم یا هر گجت بلوتوثی دیگری وجود دارد. کمپانی سازنده، یک اپ اندروید/آی.او.اس هم طراحی کرده تا تنظیمات شخصی برای ساعت هوشمند یا تماس‌های اضطراری امکان‌پذیر شود.

کمپانی می‌گوید این گجت تا 20 روز در حالت استندبای، شارژ نگه می‌دارد. استفاده‌ها عادی از آن هم تا 5 روز با یک شارژ ممکن است و شارژ آن هم تنها 1 ساعت طول می‌کشد. این حلقه از استاندارد IP67 بهره برده و می‌توانید آنرا موقع شنا هم روی انگشت خود نگه دارید. قیمت این حلقه در بازار آمریکا حدود 99 دلار خواهد بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا