صوتی و تصویری

تلویزیون جدید پاناسونیک JZ2000 با بهبود عملکرد بازی و هوش مصنوعی

شرکت پاناسونیک از تلویزیون OLED پرچمدار 2021 خود با نام JZ2000 رونمایی کرده و مرکز آن پردازنده HCX Pro AI است که نه تنها کیفیت تصویر را بهبود می بخشد، بلکه باعث افزایش عملکرد بازی می شود. پاناسونیک می گوید که مجموعه 4K تا حدودی تأخیر “بسیار کم” را که در تلویزیون OLED خواهید یافت، نوید می دهد و گفته می شود این به دلیل شخصی سازی شرکت است و نه فقط پنل.

تنظیم جدید Game Mode Extreme باعث کاهش تأخیر، بهینه سازی تصویر و پشتیبانی از گزینه های نرخ تازه سازی متغیر و نرخ تازه سازی بالا HDMI 2.1 می شود. به لطف پشتیبانی HDMI Signal Power Link که به رایانه ها و جعبه تنظیمات قدیمی کمک می کند تا با دستگاه های مجهز به CEC صحبت کنند، ممکن است برای رایانه های شخصی اتاق نشیمن نیز ایده آل باشد.

همانطور که از نام پردازنده حدس می زنید، پاناسونیک با تکیه بر هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصویر به سونی می پیوندد. تراشه HCX Pro AI می تواند محتواهای در حال تماشا را شناسایی کرده و تصویر و صدا را متناسب با خود تنظیم کند. این امر هنگام استفاده از اسپیکرها با پشتیبانی از Dolby Atmos، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پاناسونیک اطلاعاتی دقیقی از مشخصات این تلویزیون هوشمند منتشر نکرده، اما به گفته آن از یم پنل سفارشی OLED بسیار روشن استفاده کرده که به بهبود حالت های HDR از جمله Dolby Vision IQ و HDR10+Adaptive کمک کند. برخی از پیشرفت های نرم افزاری در تلویزیون وجود داشته شامل دسترسی سریعتر به تنظیمات معمول، پشتیبانی صوتی بلوتوث با دستگاه دوگانه و انتخاب تصاویر و فیلم های “restful” است. گفتنی است که این تلویزیون جدید در دو نسخه 55 و 65 اینچی ارائه می شود. متاسفانه قیمت و زمان عرضه این تلویزیون سخنی به میان نیامده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا