گجت و پوشیدنی

عینک هوشمند جدید لنوو ThinkReality A3 با تراشه اسنپدراگون XR1

لنوو امروز از عینک هوشمند ThinkReality A3 رونمایی کرده که مبتنی بر پلتفرم واقعیت افزوده ThinkReality آن است. این عینک هوشمند شامل تراشه اسنپدراگون XR1 بوده که مخصوص پلفترم های واقعیت مجازی طراحی شده و و دارای نمایشگرهای 1080p استریوسکوپی است.

Jon Pershke، معاون استراتژی و تجارت نوظهور لنوو، گروه دستگاه های هوشمند بیان کرد:

ThinkReality A3 یک راه حل واقعیت افزوده نسل جدید است – سبک، قدرتمند و همه کاره. این عینک هوشمند بخشی از یک راه حل دیجیتالی جامع از لنوو است که شامل دستگاه پیشرفته AR، نرم افزار ThinkReality و تلفن های همراه موتورولا است. این که آیا در فضاهای مجازی کار می کنید یا از کمک از راه دور پشتیبانی می کنید، ThinkReality A3 توانایی کارگران را برای انجام کارهای بیشتر در هر کجا که باشد، افزایش می دهد.

عینک هوشمند ThinkReality A3 به یک کامپیوتر یا تلفن هوشمند موتورولا با چیپست سری 8 اسنپدراگون نیاز دارد. نسخه PC مخصوص نمایشگرهای مجازی است که می تواند تا پنج مورد داشته باشد. در واقع به شما امکان می دهد ویندوز را بر روی یک مانیتور کامل، اپ ها و غیره را اجرا کنید. این اساساً از هدست به عنوان مانیتور استفاده می کند اما محاسبات در رایانه اتفاق می افتد.

سپس نسخه صنعتی وجود دارد که همان چیزی است که برای استفاده در تلفن های هوشمند موتورولا ساخته شده است. این مورد برای استفاده واقعیت افزوده در محیط های کاری ساخته شده و از پلتفرم ThinkReality استفاده می کند. این را می توان برای تجسم سه بعدی، مدل سازی و غیره استفاده کرد. ThinkReality A3 در اواسط سال 2021 برای مارکت های منتخب در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا