صوتی و تصویری

مانیتور گیمینگ 24 اینچی لنوو L24i-30 با نگهدارنده موبایل

لنوو به تازگی از یک مانتیور گیمینگ جدید رونمایی کرده که نه تنها مقرون به صرفه بوده، بلکه دارای یک افزودنی خوب است که کاربران آن را بسیار مفید می دانند.  مانیتور لنوو L24i-30 از یک پنل 23.8 اینچی WLED با طراحی سه حاشیه استفاده کرده که لنوو آن را 3-side NearEdgeless لقب داده است. حاشیه پایین بسیار ضخیم است اما همان جایی که دکمه ها قرار می گیرند می توان معذور بود.

لنوو می گوید که این مانیتور به طور معمول گیمرها و افراد حرفه ای به ویژه کسانی که در خانه کار می کنند و مانیتور مایل به سرگرمی و کار دارند، هدف قرار گرفته است. گیمرها با مانیتور لنوو L24i-30، نرخ تازه سازی 75 هرتز، زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه و پشتیبانی از AMD’s Freesync را دریافت می کنند. سایر مشخصات روشنایی 250 نیت، پوشش 75 درصد طیف رنگی NTSC و حالت TUV Rheinland Eye Comfort است.

با اضافه شدن جزئیات زیبا ، لنوو یک شیار در پایه قرار داده است که می تواند تلفن هوشمند شما را نگه دارد. این شیار را می توان برای گیمرهایی که در اینترنت گشت و گذار می کنند یا حرفه ای هایی که می خواهند از موبایل خود برای تماس ویدیویی، استفاده کنند. لنوو همچنین یک طرح مدیریت کابل اضافه کرده است تا سیم ها از سر راه را خودداری کنند.

برای درگاه ها ، شما یک پورت HDMI به همراه یک رابط VGA و یک پورت صوتی 3.5 میلی متری دارید. این مانیتور از پایه VESA پشتیبانی می کند ، می تواند به 22 درجه برگردانده و به 5 درجه برسد. نگران مصرف برق هستید، لازم نیست که حداکثر مصرف برق 23.5 وات باشد. محصول جدید لنوو 149 یورو (160 دلار) قیمت دارد و در ماه مارس به صورت جهانی در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا