اچ پی از لپ تاپ تبدیل شونده جدید Elite Folio در CES 2021 پرده برداری کرد. لپ تاپ جدید اچ پی مجهز به تراشه مبتنی بر آرم است. مانند Spectre Folio 2019، این دستگاه دارای طرحی است که به شما امکان می دهد صفحه را به جلو بکشید تا بین کلیدها و صفحه لمسی برای مصرف رسانه یا کار با لمس استفاده کنید، یا می توان در بالای پوسته پایین برای استفاده به سبک تبلت قرار بگیرد.

Elite Folio از یک صفحه نمایش 13.5 اینچی 3:2 با رزولوشن 1920 در 1280 پیکسل بهره گرفته که نسبت به پنل 16:9 نسل قبلی ارتقا یافته است. اچ پی با قرار دادن یک سیلوی قلم در بالای صفحه کلید از برخی از ارتفاع اضافی استفاده کرده است. در حالی که Spectre از نظر جلای چرمی خود برجسته بود، Elite Folio اکنون از “چرم وگان” استفاده می کند، یعنی چرم نیست. اما حداقل باید از پلاستیک معمولی احساس بهتری داشته باشد.

قدرت پردازش دستگاه توسط تراشه Snapdragon 8cx Gen 2 جدید کوالکام تامین شده و اتصال LTE و 5G از طریق مودم های X20 و X55 نیز وجود دارد. Folio را می توان با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی پیکربندی کرد. دو پورت USB-C 3.2 و جک هدفون وجود دارد. محصول جدید اچ پی هنگام تماشای فایل های ویدئویی، بیش از 24.5 ساعت عمر باتری دارد. اچ پی هنوز اطلاعات قیمت گذاری را اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *