ال جی دیسپلی جزئیاتی درباره پنل های OLED ارائه کرده که امسال به تولیدکنندگان تلویزیون ارسال می شود. پنل‌های OLED جدید ال‌جی شامل مدل 42 اینچ می‌شوند؛ این محصول کوچک‌ترین پنل OLED ال‌جی دیسپلی برای تلویزیون‌ها تا به امروز است. به‌علاوه این شرکت از پنل OLED با ابعاد 83 اینچ پرده‌برداری کرده که احتمالا قرار است در تلویزیون‌های جدید سری Bravia که سونی چند روز پیش رونمایی کرد استفاده شود.

این بدان معناست که تلویزیون های OLED امسال در اندازه های 42، 48، 55، 65، 77، 83 و 88 اینچ در دسترس خواهند بود. LG Display می گوید که یک پنل 77 اینچی “نسل جدید” را نیز ارائه کرده که گفته می شود حدود 20 درصد کارآمدتر است و بنابراین می تواند روشنایی بیشتری نسبت به قبل داشته، که تا به امروز یک نقطه ضعف نسبی برای تلویزیون های OLED بوده است.

ال‌جی دیسپلی تولیدکننده‌ قطعه محسوب می‌شود و به‌صورت اختصاصی محصولات الکترونیکی مصرفی به بازار عرضه نمی‌کند. به‌ همین دلیل مشخص نیست  کدام شرکت قرار است در سال جاری میلادی تلویزیون 42 اینچ OLED بسازد. ال‌جی الکترونیکس به‌زودی از تلویزیون‌های OLED سال 2021 رونمایی می‌کند. بر اساس گزارش یونهاپ، این شرکت قصد دارد از عبارت «OLED evo» برای پنل‌های مخصوص تلویزیو‌ن‌های سری G1 سال 2021 استفاده کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *