گجت و پوشیدنی
موضوعات داغ

معرفی وان پلاس بند با نمایشگر رنگی و عمر باتری 14 روزه

وان پلاس امروز با معرفی محصول جدیدش یعنی وان پلاس بند به جمع شرکت های پوشیدنی در جهان پیوست. این دستبند اقتصادی از مشخصاتی نظیر سنسور پایش ضربان قلب و اکسیژن خون SpO2، نمایشگر رنگی، عمر باتری بالا و حالت ها و برنامه های مختلف ورزشی بهره مند است. وان پلاس بند دارای نمایشگر 1.1 اینچی AMOLED رنگی با کنترل های لمسی است – یعنی هیچ دکمه فیزیکی روی آن تعبیه نشده است. رزولوشن نمایشگر برابر با 126 در 294 پیکسل بوده و ده ها گزینه سفارشی سازی دارید و 37 واچ فیس مختلف وجود دارد (که پنج مورد در دستگاه ذخیره می شوند) و برخی از آنها را می توان بیشتر اصلاح کرد.

دستگاه فوق العاده سبک بوده و 10.3 گرم وزن بدنه و نوار لاستیکی 12.3 گرم بوده که وزن کل آن را 22.6 گرم می کند. در مورد رنگ، سه گزینه وجود دارد: مشکی، آبی و خاکستری، اما تنها گزینه اول در جعبه خرده فروشی وجود دارد. دو مورد دیگر بصورت جداگانه خریداری می شوند.

دستبند هوشمند دارای 12 حالت مختلف ورزشی و یک گزینه آموزش رایگان برای تمام ورزش ها و فعالیت های غیر فهرست شده است. این دستبند دارای مقاومت در برابر آب 5ATM و IP68 است و دارای بلوتوث 5.0 برای اتصال با هر تلفن اندروید (Marshmallow و بالاتر) است. دو پایه pogo به شما امکان می دهد شارژر اختصاصی را بهم متصل کنید و از جمله مواردی مانند کنترل پخش موسیقی و شاتر دوربین از راه دور برای تلفن خود بهره مند می شوید، در حالی که کسانی که دارای یکی از دستگاه های وان پلاس هستند نیز می توانند از هماهنگی Zen Mode لذت ببرند.

در حالی که OnePlus ظرفیت دقیق باتری وان پلاس بند را فاش نکرد، ولی گفت که یک بار شارژ می تواند تا دو هفته دوام بیاورد. مطمئناً ، این ممکن است هنگام روشن شدن برخی از ویژگی ها از جمله ردیابی اشباع اکسیژن خون (SpO2) از طریق سنسور مادون قرمز، مانیتور ضربان قلب و پایش خواب، ضربه بزرگی به شما وارد کند. همه این داده ها را می توان در برنامه جدید OnePlus Health موجود در فروشگاه برنامه Google Play تنظیم و ردیابی کرد. گفته می شود OnePlus Band حدود 35 دلار/27 یورو قیمت داشته و زمان عرضه آن اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا