لپ تاپ

لنوو از نسخه OLED لپ تاپ Yoga Slim 7i Pro رونمایی کرد

در جریان CES 2021، لنوو از نسخه OLED لپ تاپ Yoga Slim 7i Pro رونمایی کرد. در سه ماهه سوم سال 2020، لنوو نسخه LCD لپ تاپ Yoga Slim 7i Pro را عرضه کرد که با پردازنده نسل یازدهم اینتل همراه بود. هدف این نسخه OLED تقویت کنتراست و رنگ های پر جنب و جوش در مقایسه با نوع LCD است. لنوو می گوید که صفحه نمایش (OLED) توسط سامسونگ دیسپلی تولید می شود.

صحبت از نمایشگر ، نسخه جدید Yoga Slim 7i Pro دارای صفحه نمایش 14 اینچی OLED است و دقیقاً مانند نمونه LCD، این رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل و نرخ تازه سازی 90Hz نیز دارد. با این حال، این یک مقدار (Chrominance (Chroma است که با ضریب 1.25 تقویت می شود. این گزارش به این معنی است که شما فرکانس رنگ بالاتر و عمیق تر رنگی سیاه دریافت می کنید.

از دیگر ویژگی های نمایشگر OLED می توان به نسبت کنتراست تقویت شده 667 برابر، پوشش 100 درصد DCI-P3 و 125 درصد sRGB اشاره کرد. علاوه بر این، صفحه نمایش همچنین از HDR ، Dolby Vision پشتیبانی می کند. اگر این کافی نباشد، لنوو ادعا می کند که می توانید با این لپ تاپ در Direct Sunlight کار کنید که باعث کاهش انتشار نور آبی 70 درصد نسبت به LCD نیز می شود.

صحبت از طراحی ، اندازه لپ تاپ 12.3x 8.7x 0.7 (اینچ) و وزن آن 1.45 کیلوگرم است. در مورد درگاه ها، شما دو پورت USB Type-C با پشتیبانی از تاندربولت 4، یک پورت USB-A 3.2 Gen 1 و یک جک/میکروفون 3.5 میلیمتری دریافت می کنید. از لحاظ مشخصات، این لپ تاپ دارای پردازنده Intel 11 Gen i7 (گرافیک یکپارچه Iris Xe) است که می توانید با کارت گرافیک مجزای NVIDIA GeForce MX450 خریداری کنید.

از دیگر ویژگی ها می توان به حافظه رم تا 16 گیگابایت، بلوتوث 5.0، Wi-Fi 6، وبکم IR، بلندگوهای هارمن با Dolby Atmos، باتری 61 وات ساعت و گواهینامه Intel’s Evo (تأیید Q2 2021) اشاره کرد. لنوو هنوز دقیقاً تاریخ عرضه یا قیمت Yoga Slim 7i Pro OLED را به اشتراک نگذاشته ولی با این حال، این لپ تاپ در اواخر سال 2021 در AP (آسیا-اقیانوسیه)، اروپا ، خاورمیانه و آفریقا در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا