سخت افزار

روتر نت گیر Nighthawk RAXE500 با پشتیبانی از Wi-Fi 6E

NETGEAR امروز روتر Wi-Fi سه باند Nighthawk RAXE500 را به عنوان بخشی از CES 2021 معرفی کرد. روتر از باند 6 گیگاهرتزی و Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند، که به آن کمک می کند تا سرعت بی سیم را با تداخل کمتری ارائه دهد. روتر می تواند تا 10.8 گیگابیت بر ثانیه به سرعت بی سیم برسد و برای کسانی که اتصال سیمی را ترجیح می دهند دارای پورت اترنت 2.5G است. روتر در سه ماهه اول 2021 با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 600 دلار عرضه می شود.

روتر سه باند Nighthawk RAXE500 WiFi به موجی از روترهای Wi-Fi 6E که در CES 2021 دیده ایم می پیوندد. این فناوری از طیف Wi-Fi 6 گیگاهرتزی استفاده می کند، که به شما امکان می دهد از فرکانس های بی سیم بیشتری استفاده کند. Wi-Fi 6E از تراکم کمتری و پهنای باند سه برابر بیشتر از باند های 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی برخوردار است.

با پشتیبانی از چهار جریان از باند های 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز، روتر Wi-Fi سه باند Nighthawk RAXE500 دارای 12 استریم برای Wi-Fi است. NETGEAR تأکید می کند که نیازی نیست آنتن های روتر را تنظیم کنید، با بیان اینکه آنها از قبل “بهینه شده اند”. روتر همچنین به روزرسانی فریم ور را به صورت خودکار دریافت می کند، بنابراین تنظیم و مدیریت آن آسان است.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا