گجت و پوشیدنی

جاروبرقی رباتیک Roborock S7 با طراحی جدید و کارایی بهتر

برند Roborock تحت حمایت شیائومی جدیدترین جاروبرقی رباتیک خود را در CES 2021 با نام Roborock S7 معرفی کرد. تغییر بزرگ جدید در بخش mopping با Sonic Mopping است. پاک کننده جدید با فرکانس 50 هرتز تا 3000 بار در دقیقه ارتعاش می کند و به آن اجازه می دهد تا سطح کف را بشویید و مانند مدل های گذشته فقط روی آن سر نخورد. با لکه های خشک شده و تمیز کردن سطوح بسیار بهتر است.

Roborock S7 فناوری هوشمند جدیدی دارد که از VibraRise نشئت می‌گیرد و تضمین می‌دهد به‌هنگام شناسایی فرش، خودش را غیرفعال و از جایش بلند کند. بهره‌مندی از این سیستم بدین‌معنی است که کاربران مجبور نیستند قسمت‌هایی ویژه در خانه تعیین کنند که جاروبرقی هوشمند به آنجا نرود. این قابلیت باعث می‌شود Roborock S7 به‌‌طور یکپارچه و به‌سرعت در بین حالت جاروبرقی و جاروی عادی جابه‌جا شود.

این جاروبرقی رباتیک به‌لطف بهره‌مندی از باتری تقویت‌شده‌ی 5200 میلی‌آمپرساعتی بدون نیاز به شارژ می‌تواند حداکثر سه ساعت مداوم خانه را تمیز کند. جاروبرقی Roborock S7 را می‌توان ازطریق اپلیکیشن ویژه‌ آن روی iOS و اندروید کنترل کرد که رابط کاربری راحتی دارد. اپلیکیشن مذکور به کاربران امکان می‌دهد نقشه‌ای را لحظه‌به‌لحظه از محل حضور جاروبرقی ببینند.

در این نقشه، می‌توانید مناطقی را تعیین کنید که جاروبرقی نباید به آنجا برود و کارهای دیگری انجام دهید. ظرفیت سطل آشغال 470 میلی لیتر است در حالی که مخزن آب تا 300 میلی لیتر را در خود نگه می دارد. Roborock S7 در رنگ های سفید و سیاه با قیمت 649 دلار به فروش می رسد. اولین فروش در ایالات متحده باید از 24 مارس آغاز شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا