گوناگون
موضوعات داغ

تماشا کنید: نمایش پهپاد جدید Airpeak سونی در CES 2021

سونی امروز پهپاد جدید خود را در CES 2021 به نام Airpeak معرفی کرد که می گوید به طور خاص برای عکاسی و فیلم سازی حرفه ای ساخته شده است. در حالی که این اولین بار است که این شرکت پهپاد جدید خود را به نمایش می گذارد، Airpeak ابتدا در بیانیه مطبوعاتی سونی در نوامبر سال گذشته ذکر شد که با توصیف مبهم بیان داشت که هدف آن “حمایت از خلاقیت سازندگان ویدیو” است.

در آن زمان، این پروژه به عنوان یک پروژه پهپاد در زمینه رباتیک هوش مصنوعی معرفی شد و هیچ تصویری واقعی از آنچه که به نظر می رسید، نداشت. امروز ، سونی ویدئویی منتشر کرد که در آن پهپاد جدیدش را نشان می دهد. از Airpeak برای آزمایش جاده سدان مفهومی کاملاً الکتریکی سونی Vision-S در اتریش استفاده شد. یک دوربین بدون آینه تمام فریم α7S III بر روی پهپاد سوار شده بود تا هنگام رانندگی وسیله نقلیه را شکار کند.

این شرکت ژاپنی ادعا می کند Airpeak “کوچکترین کلاس پهپاد این صنعت است که می تواند به سیستم آلفا مجهز شود”. چهار روتور و دو بازوی فرود دارد که با بلند شدن پهپاد بلند می شوند. Airpeak می تواند فیلمبرداری پویا و پرواز پایدار را انجام دهد تا سازندگان ویدیو را در زمینه سرگرمی با “امکانات جدید برای بیان خلاقانه” توانمند کند. سونی قصد دارد در چارچوب اولین فاز پروژه پهپاد خود، شغل جدیدی را با هدف حرفه ای های تولید عکاسی و فیلمبرداری معرفی کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا