لپ تاپ
موضوعات داغ

معرفی لپ تاپ ایسوس Zephyrus Duo 15 SE با مشخصات قدرتمند

ایسوس Zephyrus Duo 15 SE را در CES 2021 معرفی کرد. این لپ تاپ نسخه ویژه ای از لپ تاپ مخصوص بازی دو صفحه ای ایسوس است. صفحه نمایش اصلی این لپ تاپ یک صفحه 15.6 اینچی است و ROG ScreenPad Plus، یک صفحه نمایش 14.1 اینچی ثانویه است که بالای صفحه کلید قرار دارد.

این دستگاه با پردازنده موبایلی AMD Ryzen 9 5900 HX و حداکثر پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3080 قابل اجرا است. ROG Zephyrus Duo 15 SE امروز با قیمت 2900 دلار برای پیش خرید در دسترس است، اگرچه ASUS تاریخ انتشار دقیق آن را به اشتراک نگذاشته است. نمایشگر ثانویه Zephyrus Duo 15 SE کج می شود تا به راحتی در دسترس باشد. ما قبلاً نمایشگری از این دست را در ASUS ROG Zephyrus Duo دیده بودیم، اما صفحه 14.1 اینچ ScreenPad Plus در ROG Zephyrus Duo 15 SE بزرگترین نمایشگر ثانویه در یک لپ تاپ مخصوص بازی است.

نمایشگر ثانویه با لمس و همچنین قلم فعال قلم ASUS کار می کند. دو گزینه برای وضوح تصویر ROG ScreenPad Plus وجود دارد، گزینه 4K یا FHD. نرخ رفرش ریت هر دو گزینه 60 هرتز است. توسعه دهندگان می توانند برنامه ها را برای کار با ROG ScreenPad Plus مانند گفتگوی مشترکDying Light 2 ، XSplit Gamecaster و سیستم Armory Crate ROG بهینه کنند.

نمایشگر اصلی ROG Zephyrus Duo 15 SE دو گزینه دارد. اگر وضوح بالاتری می خواهید، می توانید یک پنل 4K با نرخ تازه سازی 120 هرتز دریافت کنید. اگر نرخ تازه سازی بالاتر را ترجیح می دهید، یک گزینه برای یک صفحه FHD با نرخ تازه سازی 300 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه وجود دارد. هر دو گزینه نمایش از Adaptive-Sync برای مطابقت با نرخ تازه سازی نمایشگر با نرخ فریم GPU استفاده می کنند.

قدرت پردازش ترکیبی ROG Zephyrus Duo 15 SE توانایی کنترل بازی های سخت را دارد. پردازنده موبایل Ryzen 9 5900 HX دارای هشت هسته و 16 رشته است. این پردازندهبا فناوری 7 نانومتری AMD ساخته شده است. از آنجا که Zephyrus Duo 15 SE دارای قدرت پردازش ترکیبی تا 165 وات است، خنک سازی از ویژگی های مهم لپ تاپ است. این لپ تاپ دارای سیستم خنک کننده Active Aerodynamic System (AAS) Plus با فن های دوباره طراحی شده برای کمک به کنترل دمای آن است. پردازنده مرکزی این لپ تاپ همچنین با ترکیب فلز مایع Thermal Grizzly پوشانده شده، که ایسوس اظهار می کند دمای پردازنده را تا 10 درجه سانتیگراد (50 درجه فارنهایت) کاهش می دهد.

در حالی که لپ تاپ از چندین ویژگی برای خنک نگه داشتن آن برخوردار است، ایسوس همچنین راهی برای خنک نگه داشتن دستان شما هنگام استفاده از دستگاه دارد. صفحه کلید ROG Zephyrus Duo 15 SE به جلو کشیده می شود و دستان شما را از گرم شدن قسمت لپ تاپ متوقف می کند.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا