لپ تاپ

معرفی کروم بوک CX9 ایسوس با استاندارد مقاوم نظامی

ایسوس از کروم بوک جدید خود با نام Chromebook CX9 رونمایی کرده که قرار است در سه ماهه دوم 2021 در آمریکای شمالی عرضه شود. از نظر ایسوس، کروم بوک CX9 را می توان تا پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 مجهز کرد. این یک پردازنده غیرمعمول است که می توان آن را در کروم بوک مشاهده کرد – دانشجویان و مشتریان معمولی کروم بوک معمولاً به بیش از Core i3 نیاز ندارند – اما شاید این بهترین گزینه برای کاربران باشد.

همچنین این نیرو را در یک شاسی کاملاً قابل حمل که ضخامت فقط 0.63 اینچ (16 میلی متر) و 2.2 پوند دار ، بسته بندی می کند. ایسوس می گوید که از نظر دوام از استانداردهای نظامی MIL-STD-810H ایالات متحده برخوردار است، بنابراین شما در برخورد با آن مشکلی نخواهید داشت.

علاوه بر این، کروم بوک جدید از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند و شامل بلندگوهای دوگانه دارای گواهینامه Harman Kardon است. پورت های این کروم بوک شامل رابط تاندربولت 4، پورت های HDMI است. علاوه بر این، کروم بوک جدید ایسوس به قابلیت امنیتی Titan C مجهز گشته که تراشه امنیتی Google که به طور خاص برای Chromebook طراحی شده است. ایسوس همچنین Chromebook Flip CX5 و C536 را معرفی کر ، دو کروم بوک مشتری مدار که پردازنده های نسل یازدهم اینتل را نیز به نمایش می گذارند. این مدل ها در سه ماهه اول 2021 عرضه می شوند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا