آموزش

نحوه راه اندازی مجدد یا ریست آمازون کیندل

اگر Kindle شما کند، فریز یا در غیر این صورت برای شما دردسر ایجاد می کند، اولین قدم شما باید ری‌استارت آن باشد. در ادامه نحوه راه اندازی مجدد یا ریست کردن این دستگاه را آموزش می دهیم.

نحوه راه اندازی مجدد (ری استارت) آمازون Kindle 

چند راه مختلف برای راه اندازی مجدد Kindle وجود دارد. اگر به طور معمول کار می کند، ساده ترین راه نگه داشتن دکمه روشن/خاموش (دکمه پایین دستگاه که برای باز کردن قفل صفحه استفاده می کنید) برای مدت زمان 10 ثانیه است.

وقتی جعبه محاوره ای باز شد، روی “Restart” ضربه بزنید و چند لحظه صبر کنید تا مراحل راه اندازی ادامه یابد.

متناوباً، اگر دستگاه شما واکنش نشان نمی دهد، می توانید دکمه روشن/خاموش را نگه دارید تا صفحه چشمک بزند و روند راه اندازی مجدد شروع شود – حدود 40 ثانیه. در آخر، همچنین می توانید Kindle خود را از منو ری استارت کنید. در هوم اسکرین، روی سه نقطه کوچک در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

روی Settings در منوی ظاهر شده ضربه بزنید.

دوباره روی سه نقطه کوچک ضربه بزنید و سپس روی Restart ضربه بزنید.

نحوه ریست کردن آمازون Kindle 

اگر راه اندازی مجدد، Kindle شما را برطرف نکرد (یا می خواهید آن را قبل از فروش یا هدیه دادن به حالت کارخانه خود برگردانید)، پس باید یک ریست کامل انجام دهید. با این کار همه کتاب ها، کتاب های صوتی و سایر فایل هایی که دانلود کرده اید، از بین رفته و تنظیماتی را که تغییر داده اید مجدداً به حالت قبل بازگشته و دستگاه Kindle را در حالت نرم افزار اصلی و پیش فرض کارخانه قرار می گیرد. 

توجه داشته باشید که قبل از انجام ریست کارخانه برای رفع مشکلات، ممکن است بخواهید اطمینان حاصل کنید که Kindle شما آخرین نسخه فریمور Amazon Kindle را اجرا می کند. فریمور نوعی نرم افزار برای دستگاه هایی از این دست است و این به روزرسانی های نرم افزاری می توانند مشکلات را برطرف کنند.

در صفحه اصلی، روی سه نقطه کوچک ضربه بزنید و سپس به Settings بروید.

دوباره روی سه نقطه کوچک ضربه بزنید و سپس روی Reset ضربه بزنید.

روی Yes ضربه بزنید و منتظر بمانید تا Kindle دوباره راه اندازی شود.

وقتی دوباره راه اندازی شد، مانند یک کیندل تازه خواهد بود. شما باید وارد حساب آمازون خود شوید و تمام کتاب های خود را دوباره دانلود کنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا