اچ پی، پس از تازه کردن لپ تاپ های سری Envy و Spectre خود، این بار به سراغ معرفی نسخه های جدید سری Pavilion رفته است. این شرکت امروز از لپ تاپ جدید Pavilion x360 14 و Pavilion Plus 14 رونمایی کرد.

لپ‌تاپ 14 اینچی HP Pavilion Plus را می‌توان با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core سری H و با گرافیک مجزای انویدیا GeForce RTX 2050 4G پیکربندی کرد. همچنین می توانید لپ تاپ را با نمایشگر OLED که رزولوشن 2.8K و نسبت تصویر 16:10 ارائه داده به جای LCD استاندارد در مدل های قبلی انتخاب کنید.  اگر استفاده از آن را برای بازی یا سایر کارهایی که نیاز به منابع زیادی دارند، انتخاب می کنید، دو فن و دو لوله حرارتی لپ تاپ به خنک نگه داشتن آن کمک می کنند.

اچ پی همچنین لپ‌تاپ 14 اینچی Pavilion x360 را به روز کرده تا بتوانید آن را با پردازنده‌های نسل دوازدهم سری U اینتل دریافت کنید. این کانورتیبل که قادر به چرخش 360 درجه بوده تا بتوانید از آن به عنوان تبلت استفاده کنید، همچنین می تواند به یک جزء اختیاری Intel 5G solution 5000 برای اتصال داده موبایلی داخلی مجهز شود. این اولین لپ‌تاپ مصرف‌کننده اچ پی با درب شاتر فیزیکی برای دوربینش است، بنابراین اگر نگران حفظ حریم خصوصی و امنیت هستید، دیگر نیازی به چسباندن چیزی روی آن ندارید.

صحبت از دوربین ها شد، هر دو لپ تاپ دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی هستند که با فناوری HP Presence از جمله حذف نویز هوش مصنوعی ارائه می شوند. هر دوی آنها همچنین دارای بلندگوهای دوگانه Bang & Olufsen هستند. لپ‌تاپ 14 اینچی Pavilion Plus از 25 می با قیمت پایه 799 دلار در رنگ‌های آبی فضایی، طلایی گرم، نقره‌ای معدنی، صورتی آرام و نقره‌ای طبیعی در دسترس خواهد بود. در همین حال، Pavilion x360 جدید تابستان امسال با قیمت های شروع شده از 599 دلار در رنگ های آبی فضایی، رزگلد کم رنگ و نقره ای طبیعی عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *