گوگل معمولاً در اولین دوشنبه هر ماه به‌روزرسانی‌های ماهانه را برای دستگاه‌های خود ارسال می کرد، اما، به هر دلیلی، این بار اینطور نبود. این شرکت بروزرسانی بزرگ برای پیکسل واچ را بالاخره امروز منتشر کرد. ویژگی تشخیص سقوط، جدیدترین مورد از بروزرسانی ماه مارس است.

در بروزرسانی جدید هنگامی میزان باتری کم باشد و پیکسل واچ خاموش باشد، همچنان می توان با فشار دادن تاچ آن، ساعت را نشان داد. این یک ساعت دیجیتال را در کنار نشانگر قرمز کم باتری نشان می دهد. نمایشگر همیشه روشن را می توان در تنظیمات یا در اپلیکیشن موبایل و همچنین با چرخاندن تاج روشن کرد. هنگامی که AOD خاموش است و صفحه نمایش در حالت محیطی روشن می شود، صفحه نمایش فعال می شود.

حساسیت صفحه نمایش لمسی بهینه شده و اکنون پشتیبانی از یک ضربه برای صرفه جویی در باتری فعال است، و حالت های جدید تصحیح رنگ و مقیاس خاکستری در تنظیمات صفحه نمایش وجود دارد. در هفته‌های آینده، گوگل به‌روزرسانی اپلیکیشن Clock را از طریق پلی استور ارائه می‌کند که مشکلات مربوط به زنگ‌های هشدار زود یا خیلی دیر را برطرف می‌کند. نسخه جدید دارای وصله امنیتی 5 مارس 2023 است و شماره ساخت جدید RWDA.230114.008.J2 در ژاپن و تایوان و RWDA.230114.008.R1 در هر جای دیگر است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *