صوتی و تصویری

عرضه پروژکتور ایسر Vero PL3510ATV با روشنایی 4800 انسی لومن

ایسر به تازگی پروژکتور جدیدی تحت عنوان Vero PL3510ATV عرضه کرده و دارای منبع نور لیزری است که می تواند 4800 لومن ANSI روشنایی تولید کند. پروژکتور Acer Vero یک پروژکتور فول اچ دی هوشمند است که به اندازه کافی جامد است تا از FHD رنگی دقیق و شبانه روزی پشتیبانی کند.

پروژکتور جدید ایسر دارای بلندگوهای داخلی 10 واتی و عملکرد بازگشت صدا است که مکمل اتصال صوتی خارجی است. این محصول روی Android TV اجرا می شود و از Chromecast پشتیبانی می کند. پروژکتور هوشمند جدید ایسر مبتنی بر فناوری لیزری پیشرفته است که با صرفه جویی در مصرف انرژی تا 48 درصد از منابع نور سنتی بهتر عمل می کند.

منبع نور لیزری پروژکتور دارای چرخه عمر 30000 ساعت است که بسیار مناسب است. این شرکت می‌گوید Vero PL3510ATV قادر به حالت نمایش مداوم است که امکان استفاده طولانی‌تر در هر زمان را فراهم می‌کند. کیستون 2 بعدی آن به جهت گیری خودکار تصویر برای خروجی مطلوب کمک می کند. اصلاح چهار گوشه در پروژکتور به جای تغییر دستی موقعیت پروژکتور، امکان تصحیح تصویر و جابجایی لنز را فراهم می کند.

این پروژکتور زمانی که فضای دیوار مورد نظر خود را بهینه کرد می تواند تصاویر را تا 79 اینچ پرتاب کند. نسبت کنتراست 50000:1 و حداکثر 4800 لومن ANSI در حالت 1080p یا 4K موجود است. پروژکتور دارای رتبه IP5X است به این معنی که می تواند در فضای باز نیز کار کند. هنگامی که در داخل خانه هستید، پروژکتور Acer PL3510ATV Smart FHD تمام جنبه های مهم را برای خروجی صوتی و تصویری عالی مشخص می کند. پروژکتور FHD هوشمند Acer PL3510ATV در ماه سپتامبر با قیمت 1399 یورو (1533 دلار) وارد اروپا و بازار آمریکا خواهد شد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا