شرکت DJI از پهپاد جدیدی برای کسب و کار های کوچک رونمایی کرده که DJI Mavic 2 Enterprise نام دارد. این پهپاد یک نسخه ماژولار 1999 دلاری از پهپاد Mavic 2 Zoom بوده و برای انجام وظایف جستجو و نجات مورد استفاده قرار می گیرد.

در کنار این پهپاد سه نوع لوازم جانبی مختلف برای نصب روی پهپاد شامل یک نورافکن 2400 لومن، یک بلندگوی 100 دسیبل برای ضبط صدا و یک فلاش چشمک زن برای ماموریت های شبانه یا نور کم وجود دارد. به لحاظ سخت افزاری، این پهپاد جدید با نسخه Zoom یکسان است. Mavic 2 Enterprise به سنسوری 12 مگاپیکسلی از نوع CMOS با اندازه 1/2.3 اینچ و سه محوره برای ثبت تصاویر و ویدیوهای شفاف مجهز شده است. و از زوم اپتیکال 2 برابری و دیجیتال 3 برابری برخوردار است. این پهپاد قادر است 31 دقیقه پرواز کند و فیلم برداری 4K با حداکثر سرعت 100 مگابیت بر ثانیه ضبط کند.

این شرکت می گوید، سخت افزار این پهپاد می تواند  به خوبی به “شناسایی و بازرسی مناطق خطرناک” برای خدمات اضطراری کمک کند. پهپاد جدید DJI با نسخه ارتقایافته سیستم FlightAutonomy همراه شده و 10 حسگر در اطراف آنها قرار گرفته است تا شناسایی موانع به شکل بهتری انجام شود.

همچنین این نسخه دارای باتری self-heating است که به ادعای این شرکت، قادر است در شرایط آب و هوای سرد پرواز کند. میزان فضای ذخیره سازی این پهپاد از 8 گیگابایت به 24 گیگابایت افزایش یافته است. از سوی دیگر، به قابلیت به نام password-protecting مجهز شده که هنگامی که فعال می شود، این ویژگی کاربر را مجبور می کند تا هر بار که هواپیمای پهپاد را فعال می کند، به یک کد ضربه بزند، کنترل کننده را وصل کند یا به ذخیره سازی داخلی دسترسی داشته باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *