شیائومی با استفاده از ۱۰۰۵ گوشی می پلی، یک صفحه‌نمایش بزرگ داینامیک به شکل درخت کریسمس با ارتفاع ۸ متر ایجاد کرده است. به این ترتیب شیائومی با کمک می پلی رکورد قبلی گینس که مربوط به استفاده از ۵۰۴ گوشی هوشمند بود را شکسته است.

این نمایشگر در یک پاساژ چینی نصب شده و نه تنها به رکوردشکنی شیائومی و جذب بازدید کننده کمک می کند بلکه به عنوان بزرگترین هات اسپات وای فای، اینترنت با سرعت بالا را در اختیار مشتریان پاساژ قرار می دهد. سر هم کردن این صفحه‌نمایش غول‌آسای موبایلی حدود ۱۲ ساعت طول کشیده و ظاهراً مشکل‌ترین بخش آن هم هماهنگ کردن صفحه‌نمایش‌ها با یکدیگر برای نمایش یک تصویر واحد است.

می پلی از نمایشگر ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل، چیپست هلیو پی ۳۵ و دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی (عمق سنج) بهره می گیرد. به طور کلی چینی ها خلاقیت های بسیار بالایی دارند، از این رو انتظار رکوردهای دیگری را باید از برند شیائومی داشته باشیم. علاوه بر درخت کریسمس شیائومی، این برند لوگوی MI را با کنار هم قرار دادن 9690 لامپ طراحی کرد که این طراحی در دومین پایگاه مهم این برند یعنی در کشور هندوستان رخ داد. دومین رکورد هم در کشور چین بود که 500 نمایندگی را در این کشور تاسیس کرد و اعلام شد که این نمایندگی ها در هند باز هم افزایش خواهند یافت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *