به تازگی بنچمارک نسخه اگزینوس گلکسی اس 10 سامسونگ در سایت گیگ بنچ منتشر شده است. پردازنده این مدل که Exynos 9820 است، ساخت سامسونگ بوده و اسم کد این گوشی نیز SM-G973N است.

بنچمارک این نسخه از گلکسی اس۱۰ با نسخه مجهز به پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ تفاوت‌هایی دارد در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای دارد. در بخش پردازش تک هسته‌ای، امتیاز 4382 به دست آمده توسط نسخه اگزینوس، بیش‌تر از تمام چیپست‌های مورد استفاده در گوشی‌های اندرویدی است. در حال حاضر امتیاز چیپست کایرین 980، 3400 و اسنپدراگون 845 حدودا 2400 است.

هم‌چنین این رقم بیش‌تر از امتیاز به دست آمده توسط نسخه اسنپدراگون 855 است که به صورت میانگین بین 3400 تا 3550 گزارش شده است. در واقع می‌توان گفت نسخه قدیمی اگزینوس 9810 با کسب امتیاز 3700 نزدیک‌ترین نتیجه را کسب کرده است.

تنها رقیب پردازنده جدید سامسونگ در دنیای اندروید و در بخش تک هسته‌ای این بنچمارک، پردازنده قبلی سامسونگ است که در گلکسی اس۹ و گلکسی نوت۹ استفاده شده است. رقیب واقعی این پردازنده اما، A12 Bionic اپل است که در آیفون XS استفاده شده است.

اما این پردازنده و گلکسی اس۱۰ اگزینوسی، در بخش چند هسته‌ای نتوانسته خیلی خوب عمل کند. نسخه اسنپدراگون از گلکسی اس۱۰ و همچنین گوشی‌های مبتنی بر پردازنده Kirin 980، می‌توانند این نسخه از گلکسی اس۱۰ را در این بنچمارک شکست دهند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *