سامسونگ به تازگی آپدیت سیستم عامل تایزن 4.0 را برای ساعت های هوشمند گیر اس 3 و گیر اسپورت منتشر کرده است. این آپدیت ۳۰۰ مگابایتی که دقیقاً نسخه تایزن را از ۳.۰.۰.۲ به ۴.۰.۰.۲ ارتقا می‌دهد برخی ویژگی‌های ساعت جدید گلکسی واچ را به ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر سامسونگ خواهد آورد.

از جمله قابلیت های جدیدترین این آپدیت می توان به بهبود اپلیکیشن Samsung Health اشاره کرد که حالا قادر است تا 20 فعالیت ورزشی خانگی را به صورت خودکار شناسایی کند. همچنین اطلاعات خواب کاربران را نیز دقیق تر نمایش داده می شود.

در بخش رابط کاربری شاهد بهبودهای قابل چشمگیری هستیم. در رابط کاربری جدید تنظیمات سریع را حالا می‌توانید با قابلیت‌های جدیدی مثل بلوتوث یا Find My Phone شخصی‌سازی کنید. دو حالت Theater و Goodnight نیز در نظر گرفته شده که ساعت را در حالت بی‌صدا و لرزش قرار داده و اعلان‌ها را بلاک می‌کنند.

در بین اپلیکیشن‌های ساعت نیز اپلیکیشن پیامک‌ها حالا بهتر می‌تواند پیام‌های چندرسانه‌ای MMS را نشان دهد. همچنین امکان نوشتن پیام پیش‌نویس نیز برای پاسخ سریع از درون خود ساعت اضافه شده است.

این بزودی برای کاربران سراسر کشورها در دسترس قرار می گیرد و برای بررسی دریافت این آپدیت کافیست با باز کردن اپلیکیشن Galaxy Wearable در تنظیمات به دنبال به‌روزرسانی باشید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *