شرکت زوتاک به تازگی از جدیدترین مینی کامپیوتر سری MAGNUS E تحت عنوان ZBOX Magnus EC52070D پرده برداشت. این مینی پی‌سی برای انجام رندرینگ های سنگین، برنامه های کاربردی و مهندسی، شبیه سازی و بازی طراحی شده است.

محصول جدید ZOTAC از پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i5-8400T با شش هسته پردازشی و حداکثر سرعت کلاک 3.3 گیگاهرتز بهره گرفته که قابلیت پردازش همزمان، محاسبات سنگین و کارهای دیگر را دارد. این مینی کامپیوتر همچنین از حداکثر 32 گیگابایت رم از نوع DDR4،  یک ماژول NVMe M.2 SSD و یک ذخیره ساز 2.5 اینچی استفاده می کند.

همچنین مینی کامپیوتر گیمینگ زوتاک از حافظه های Intel Optane نیز پشتیبانی خواهد کرد. از سوی دیگر مدل EC52070D برای انجام پردازش های گرافیکی از کارت گرافیک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2070 استفاده می کند که در نتیجه می تواند بازی ها را با Real-Time Ray-Tracing و DLSS اجرا نماید.

به لحاظ ارتباطی نیز این مدل شامل یک پورت HDMI 2.0، سه دیسپلی پورت 1.4 و DVI-D برای اتصال همزمان 4 نمایشگر، شش پورت USB 3.1 نسل دوم، یک پورت USB Type C است. کنترلر Killer Networking و خنک کننده هوشمند، از جمله دیگر ویژگی های EC52070D به شمار می روند. بسیاری از گیمرها و کاربرانی که همواره درگیر کارهای روزمره خود هستند، می توانند EC52070D را با توجه به ابعاد کم و قابلیت حمل و نقل، همراه خود داشته باشند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *