سونی به تازگی عناوین رایگان ماه فوریه 2019 مشترکین پلی استیشن پلاس را اعلام کرد. همچنین خبر از افزایش میزان فضای ابری برای ذخیره بازی ها خبر داد. این شرکت اعلام کرده که اکنون میزان فضای ابری ذخیره سازی بازی برای مشترکین پلی استیشن پلاس، از 10 گیگابایت به 100 گیگابایت افزایش پیدا کرده است.

دو بازی محبوب For Honor و Hitman: The Complete First Season قرار است بازی‌های رایگان ماه فوریه‌ی سرویس PS Plus برای دارندگان کنسول PlayStation 4 باشند. همچنین بازی‌های Gunhouse و Rogue Aces بازی‌های رایگان کنسول PlayStation Vita هستند که برای PS4 هم رایگان می‌شوند. علاوه بر آن دو بازی Divekick و Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots بازی‌های رایگان کنسول PS3 خواهند بود.

بازی های پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا تا 8 مارس 2019 و بازی های دارندگان پلی استیشن 4 تا 5 مارس 2019 در دسترس خواهد بود. به یاد داشته باشید که مشترکین پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا تا تاریخ اعلام شده فرصت دارند که این بازی ها را دریافت کنند و دیگر به عنوان بخشی از لیست مشترکین سرویس PS Plus نخواهند شد.

سونی در ادامه اعلام کرد که هر کاربران کنسول های PS3 و PS Vita که قبلا بازی دانلود کرده اند یا قبل از مارس 8، 2019 دانلود خواهند کرد، همچنان بخشی از کتابخانه بازی های PS Plus خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *