امروز نتایج بنچمارک DxOMark از گوشی گلکسی اس 10 پلاس نیز در اختیار قرار گرفت که ضمن نمایش عملکرد این اسمارت فون در هنگام ثبت تصاویر و ویدیوها، نشان می‌دهد که این اسمارت فون هم اکنون دارنده قدرتمندترین دوربین در بین تمامی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است.

براساس اطلاعات موجود در این گزارش DxOMark، گلکسی اس 10 پلاس توانسته است در دو بخش عکس‌برداری و ثبت ویدیو به ترتیب امتیازهای 114 و 97 را بدست بیاورد و با کسب امتیاز 109 به صورت مجموع از این حیث در کنار دو گوشی هواوی Mate 20 Pro و P20 Pro قرار بگیرد.

گلکسی اس ۱۰ پلاس در پنل پشتی خود به سه دوربین مجزا مجهز شده است. دوربین اصلی دارای لنز ۱۲ مگاپیکسلی به‌‌همراه دیافراگم متغیر است، دوربین دوم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض بهره می‌گیرد و دوربین سوم از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو برای زوم اپتیکال دو برابری استفاده می‌کند. دوربین اصلی پرچم‌دار جدید سامسونگ توانایی ضبط ویدیوی 4K را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دارد که در نوع خود بسیار جالب است.

سایت DxOMark در بخش نکات مثبت عکس‌برداری دوربین اصلی اس ۱۰ پلاس،‌ مواردی مثل تعادل رنگ سفید با دقت بالا،‌ نمایش عالی رنگ‌ها در اکثر شرایط نوری، نویز پایین، گسترده‌ی داینامیکی وسیع، جزییات بالا در تصاویر و جلوه بوکه‌ی واقع‌گرایانه را ذکر کرده است. درضمن دیده‌نشدن جزئیات خوب در تصاویر در اغلب شرایط و دیده‌نشدن جزئیات خوب به‌هنگام زوم زیاد، در بین نکات منفی بخش عکس‌برداری دیده می‌شوند.

در بخش دوربین سلفی گلکسی اس 10 پلاس با عبور از تمام رقبا (از جمله پیکسل ۳) با امتیاز ۹۶ توانسته صدرنشین باشد. دوربین سلفی گلکسی اس 10 پلاس برای اولین بار قادر به فیلم‌برداری 4K بوده و سامسونگ حتی سیستم فوکوس خودکار سریع Dual Pixel خود را نیز به این دوربین ۱۰ مگاپیکسلی آورده است. نسخه پلاس گلکسی اس 10 همچنین یک سنسور RGB هشت مگاپیکسلی برای تشخیص عمق نیز دارد.

به این ترتیب اگر عکاسی و فیلم‌برداری چه با دوربین پشت و چه جلو برایتان اهمیت دارد در حال حاضر گلکسی اس 10 پلاس بهترین دوربین موبایلی را (حداقل به اعتقاد DxOMark) دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *