چند روز پیش با اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ، گلکسی فولد به صورت رسمی ملاقات کردیم. با رونمایی از این محصول، رقابت در بخش گوشی های منعطف شروع شده است.هواوی شرکت بعدی محسوب می شود که قصد دارد گوشی منعطف خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

ساعاتی قبل، تصویری از بنر تبلیغاتی این گوشی در نمایشگاه MWC 2019 منتشر شد و طبق این تصویر، این گجت هواوی میت ایکس نام دارد.  در این پوستر عبارت «اولین گوشی منعطف 5G دنیا» و «هواوی Mate X» به چشم می خورد.

برخلاف گلکسی فولد، هواوی میت ایکس تنها از یک نمایشگر تاشو بهره می‌برد که این نمایشگر در بخش بیرونی قرار گرفته است. بعد از باز کردن گوشی، کاربران به نمایشگر بزرگ کم‌حاشیه و فاقد بریدگی دسترسی دارند و تجربه کاربری مشابه تبلت را ارائه می‌دهد. در این بنر، پنل پشتی گوشی را نمی‌توانیم ببینیم اما حاشیه‌ی نسبتا ضخیم در سمت راست نمایشگر انعطاف‌پذیر توجه را جلب می‌کند.

مراسم هواوی در تاریخ 24 فوریه در بارسلونا برگزار می شود. انتظار می رود هواوی Mate X تنها محصول ویژه این کمپانی چینی در کنگره جهانی موبایل باشد چرا که گوشی های سری P30 ماه آینده میلادی در معرض دید عموم قرار می گیرند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *