نرم افزار و اینترنت

تلگرام ایکس با قابلیت نوتیفیکشن 2 و بهبودهای فراوان بروزرسانی شد

نسخه پیشرفته تلگرام یا همان تلگرام ایکس با چند ویژگی آزمایشی و کنترل بیشتر بر روی تنظیمات، آپدیت شد. بخش نوتیفیکیشن مجددا توسط تیم توسعه‌دهندگان ساخته شد و با نام نوتیفیکیشن 2 در دسترس قرار گرفته است. در حال حاضر نوتیفیکیشن به طور شگفت‌انگیزی قابل اطمینان و سفارشی‌سازی شده و از همه مهم‌تر می‌توان به مصرف پایین انرژی آن هم اشاره کرد.

تنظیمات نوتیفیکیشن حریم خصوصی و گروه‌ها نیز بهبود یافته است و علاوه بر بخش اطلاع‌رسانی، بخش‌های نظرسنجی، بهینه‌سازی عملکرد عمومی و داشتن کنترل بهتر بر روی اطلاعات هم ارتقا پیدا کرده است. همچنین شاهد اضافه شدن قابلیت حذف پیام‎های ارسالی بر روی دو دستگاه فرستنده و گیرنده در نسخه جدید تلگرام ایکس هستیم؛ این ویژگی پیش‌تر صرفاً بر روی نسخه اصلی تلگرام قابل دسترس بود.

در نسخه جدید تلگرام ایکس همچنین می‌توانید در گروه‎ها و کانال‎ها خود یک نظرسنجی چندگزینه‌ای ایجاد کنید. بدین ترتیب اکنون علاوه بر استفاده از بات @vote، به راحتی می‌توانید از این ابزار اختصاصی برای ایجاد نظرسنجی در گروه‎ها و کانال استفاده کنید. در نهایت شما توانایی پاک کردن تمام اطلاعات مربوط به تلگرام ایکس را از طریق یکی از دستگاه‌های خودتان و از راه دور خواهید داشت، البته در صورتی که اطلاعاتتان به سرقت رفته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا