به دنبال انتشار اولین ویدیو از دوربین زیر-صفحه‌ای اوپو، اکنون شیائومی هم دست به رونمایی کرد فناوری مشابهی زده که دوربین سلفی را به زیر صفحه منتقل می‌کند.

درست چند ساعت پس از انتشار اولین ویدیو از دوربین زیر-صفحه‌ای اوپو، حالا نوبت به شیائومی رسیده تا از دوربین سلفی جدیدش رونمایی کند. این شرکت با انتشار ویدیویی در صفحه توئیتر خود تلفن هوشمندی شبیه شیائومی Mi 9 را نشان می‌دهد که دوربین سلفی آن کاملا زیر صفحه مخفی شده است. به این ترتیب دیگر نیازی به ناچ، حفره، پاپ‌آپ یا حتی مکانیزم‌های کشویی نخواهد بود.

هنوز مشخص نیست که تکنولوژی جدید شیائومی چطور کار می‌کند. وبسایت Phone Talks ادعا می‌کند که شیائومی اخیرا پتنتی مربوط به این تکنولوژی را به ثبت رسانده که نور بتواند از شیشه نمایشگر عبور کرده و به سنسور دوربین برسد. با این حساب دوربین سلفی بدون هیچ مشکلی به تصویربرداری خواهد پرداخت.

با اندکی دقت در تصویر به خوبی می‌توان دوربین سلفی جای گرفته زیر نمایشگر را به هنگام چرخش گوشی در دست کاربر مشاهده کرد. با این وجود، کاربر اقدام به آنلاک کردن دستگاه می‌کند و شاهد دستگاهی بدون بریدگی ناچ و حفره دوربین هستیم. در همین حین کاربر دوربین سلفی را باز می‌کند و اقدام ثبت سلفی می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *