در تازه ترین آمارهای منتشر شده، به نظر می رسد که شیائومی توانسته در مدت یک ماه به فروش میلیونی گوشی های سری ردمی K20 برسد. گوشی‌های ردمی K20 و K20 Pro شیائومی در اولین فروش لحظه‌ای که شرکت برای آنها ترتیب داد، در 200000 دستگاه به فروش رفتند. حالا شرکت چینی امروز اعلام کرده است که گوشی‌های این خانواده مرز فروش 1 میلیون دستگاه را نیز رد کرده‌اند.

همانطور که می دانید این سری 7 خرداد معرفی شد و به این معنی که شیائومی تنها به 4 یا 5 فروش فوری نیاز داشت تا مرز یک میلیون گوشی را رد کند.  البته مدیر اجرایی شیائومی تعداد دقیق دستگاه‌های K20 و K20 Pro فروخته شده در مدت زمان یک ماه را اعلام نکرده است. شیائومی به فروش برق آسا محصولات خود معروف است، زیرا پیش از این شرکت شیائومی موفق شده بود تا در مدت زمان 129 روز 10 میلیون دستگاه ردمی نوت 7 را به فروش برساند؛ همچنین دستبند هوشمند Mi Band 4 در مدت زمان 8 روز به فروش یک میلیونی درست پیدا کرده بود.

همچنین مدیر برند ردمی شیائومی، برای جشن گرفتن به فروش 7 رقمی، اشاره کرد که مشتریانی چینی که گوشی ردمی K20 را خریداری کنند، یک پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی به آنها هدیه می دهد. در صورت خرید نسخه K20 پرو، تنها در ازای پرداخت 29 یوان یک شارژ 27 واتی به همراه گوشی تحویل خواهند گرفت. در حالیکه نسخه استاندارد این گوشی تحت نام Xiaomi Mi 9T به چند بازار راه پیدا کرده است. طبیعتاً عرضه این گوشی‌ها در نقاط دیگر جهان مانند اروپا می‌تواند آمار فروش خانواده پرچمدارکش ردمی را حتی از این هم بهتر کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *