همانطور که می‌دانید اچ‌تی‌سی زمانی جزو اولین شرکت‌هایی بود که آپدیت‌های اصلی سیستم عامل اندروید را به‌محض انتشار آنها از طرف گوگل، بر روی دستگاه‌های خود ارایه می‌کرد. اما متاسفانه این‌روزها اوضاع برای این شرکت تایوانی به‌کلی تغییر کرده است؛ بطوریکه نه تنها گوشی های پرچمدار آن با مشکل به‌روزرسانی مواجه هستند بلکه میان‌رده‌های شرکت هم از این موضوع مستثنی نبوده‌اند.‌

همچنین این شرکت در ماه مه تلاش کرد که آپدیت اندروید پای برای گوشی U11 در تایوان عرضه کرد، ولی کاربران پس از دریافت آن، با مشکلاتی نظیر بالا نیامدن گوشی مواجه شده بودند. البته اچ‌تی‌سی ماه گذشته با حل مشکل فوق، ارایه اندروید ۹.۰ پای را مجددا در تایوان از سر گرفت، اما درباره امکان در دسترس بودن آن برای کاربران سایر کشورها چیزی اعلام نکرد. در این بین، شرکت انتشار این آپدیت را در کشورهای اروپایی با شناسه نرم افزاری 3.31.401.1 و حجم 1.31 گیگابایت آغاز کرده است.

گزارشات حاکی از آن است که در حال حاضر کاربران گوشی HTC U11 در کشورهای بلژیک، ایتالیا و سوئیس از دریافت این آپدیت خبر دادند. و احتمال زیاد می‌رود که این اتفاق به همه مناطق اروپا گسترش یابد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *