پس از معرفی لپ تاپ جدید تجاری Elite Dragonfly، اچ پی از دو مانیتور فوق عریض 43 اینچی با نام های HP S430c Curved Ultrawide و HP E344c Curved رونمایی کرد.

مانیتور جدید HP S430c Curved Ultrawide مجهز به نمایشگر منحنی مورب ۴۳/۴ اینچی با نسبت ابعاد ۳۲ به ۱۰ است که مشخصاتی معادل نمایشگرهای دوگانه‌ مورب ۲۴ اینچی دارد. وضوح تصویر 4K در کنار طراحی خمیده تجربه کاربری حرفه‌ای و لذت بخش را به دنبال خواهد داشت. در روی این مانیتور یک دوربین پاپ آپ و یک میکروفون تعبیه شده که به پشتیبانی از Windows Hello هم می‌پردازد. به کمک نرم افزار Device Bridge اچ پی افراد می‌توانند همزمان دو کامپیوتر را کنترل کنند.

مانیتور جدید اچ‌پی S430c از پورت‌‌های DisplayPort، HDMI و چهار پورت‌ USB و دو پورت USB-C برای انتقال داده، تصاویر ویدئویی و حداکثر توان ۱۰۰ واتی برای شارژ موبایل پشتیبانی می‌کند. مانیتور جدید منحنی E344c نیز با نمایشگر منحنی مورب ۳۴ اینچی بسیار نازک به بازار عرضه خواهد شد. مانیتور جدید قابلیت چرخش، تیلت و تنظیم ارتفاع تا ۱۵۰ میلی‌متر را دارد. به گفته اچ پی مانیتور S430c از 4 نوامبر با قیمت 999 دلار و مانیتور E344c  از 7 اکتبر با قیمت 599 دلار راهی بازار می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *