بعد از شایعه‌ها و گزارش‌های فراوان سرانجام شرکت راک استار گیمز شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای سورپرایز کننده عرضه عنوان تحسین شده Red Dead Redemption 2 بر روی پلتفرم PC را تایید کرد. این بازی زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت به PC خواهد آمد.

نکته‌ جالب این است که برای تجربه‌ نسخه‌ی پی سی Red Dead Redemption 2 اصلا لازم نیست مدت زمان زیادی را صبر کنید چرا که بازی در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) از طریق نرم افزار اختصاصی راک استار و فروشگاه اپیک گیمز برای پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه استیم این بازی نیز یک ماه بعد یعنی در دسامبر 2019 عرضه خواهد شد. راک استار اخیرا لانچر اختصاصی خود بر روی دسکتاپ را بروزرسانی کرد و احتمالا هدف این شرکت از این اقدام، آماده کردن بازیکنان برای تجربه آخرین ساختشان بوده است.

افرادی که از تاریخ نهم تا بیست و دوم اکتبر این بازی را از طریق Rockstar Games Launcher پیش خرید کنند، از میان عناوینی نظیر Grand Theft Auto III، Grand Theft Auto: Vice City، Grand Theft Auto: San Andreas، Bully: Scholarship Edition، L.A. Noire: The Complete Edition و Max Payne 3: The Complete Edition می‌توانند دو بازی را به انتخاب خود به صورت رایگان دریافت کنند.

نسخه‌ پی سی با بهبودهای گرافیکی و یک حالت داستانی جدید که فعلا از آن خبری در دست نیست، یک ماه دیگر در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت. همچنین مشخص شد که این بازی در زمان لانچ پلتفرم گوگل استیدیا برای کاربران این سیستم جدید گوگل نیز منتشر خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *