سه ماه پیش بود که آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو با چیپست کایرین ۸۱۰ رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند تنها در کشور چین برای فروش عرضه شده است. به تازگی نسخه جهانی این دستگاه با نام آنر ۹ ایکس در معرض دید عموم قرار گرفته است.

آنر 9 ایکس از پردازنده کایرین 710 اف استفاده کرده و در دو نسخه مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می شود. هر دو نسخه این دستگاه از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کنند. آنر 9 ایکس به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/1.8 است. کاربران توسط این سنسور می توانند ویدیوهای 1080p به صورت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند. سنسور دوم، 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 120 درجه است. سنسور سوم دوربین 2 مگاپیکسلی بوده و برای ثبت تصاویر بوکه کاربرد دارد.

افزون بر این، گوشی مذکور از صفحه نمایش 6.59 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و 91 درصد فضای جلویی دستگاه را پوشانده است. دوربین سلفی جهنده این گوشی از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می کند. روی پنل پشتی این دستگاه می توان حرف X را مشاهده کرد. پنل پشتی آن به صورت هولوگرافیک طراحی شده است. کاربران می توانند این محصول آنر را در رنگ های مشکی و آبی سفارش دهند.

از سایر مشخصات آنر 9 ایکس می توان به پورت 3.5 میلی متری هدفون، پورت USB-C، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، سنسور اثر انگشت و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 اشاره کرد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این محصول منتشر نشده است.س

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *