در سال ۲۰۲۰ قرار است نسل جدید پرفروش‌ترین گوشی پیکسل روانه‌ بازار شود و شب گذشته نخستین تصاویر رندر این گجت منتشر شد. انتظار می‌رود گوگل پیکسل ۴a طی چند ماه آینده به دست مشتریان برسد.

در همین راستا، به تازگی افشاگر معروف ایوان بلس در اکانت توییتری OnLeaks، طرح های شماتیک از گوشی پیکسل 4a را به نمایش گذاشته است. اولین نکته‌ای که هنگام مشاهده این تصاویر توجه را جلب می‌کند، وجود حفره در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر پیکسل ۴a است. چنین مشخصه‌ای تابه‌حال برای گوشی‌های پیکسل استفاده نشده و به‌عنوان مثال پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال با حاشیه‌ فوقانی ضخیمی معرفی شدند.

طراحی گوشی Pixel 4a شباهت زیادی به پیکسل 4 استاندارد دارد. با این تفاوت که به جای یک ماژول مستطیلی با دوربین چهارگانه در گوشه چپ بالا، تنها یک سنسور دوربین به چشم می خورد. البته دلیل ارزان تر بودن نسخه 4a نیز دوربین تکی است. از جمله مشخصات دیگر این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت در پنل پشتی، جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB-C و بلندگوی واقع در پایین دستگاه اشاره کرد.

براساس گزارشات، نمایشگر پیکسل ۴a از اندازه ۵.۷ یا ۵.۸ اینچی بهره می‌برد ولی به‌لطف کاهش حاشیه‌ها، اندازه بدنه نسبت به نسل قبلی کاهش پیدا کرده و حالا با اندازه ۱۴۴.۲ در ۶۹.۵ در ۸.۲ میلی‌متر روبرو هستیم. طبق گزارش های دریافت شده از سوی منابع مختلف، Pixel 4a به احتمال زیاد در کنفرانس سالانه Google I/O رونمایی خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *