سامسونگ گزارش مالی سه ماهه چهارم سال 2019 خود را منتشر کرد. علیرغم کاهش سود شرکت در این مدت، واحد موبایل آن عملکرد خوبی داشته است. سامسونگ در بخشی از گزارش، برنامه‌های خود را برای معرفی گوشی‌های تاشوی بیشتر در ادامه سال بیان کرده است. البته این موضوع با در نظر گرفتن برآورد شرکت مبنی بر فروش 5 تا 6 میلیون گوشی تاشو در سال 2020 جای چندان تعجبی ندارد.

پیش از این مدیرعامل سامسونگ تأیید کرده بود که این شرکت سال آینده فروش گوشی های هوشمند قابل انعطاف یا تاشو را افزایش می دهد. گزارش مالی جدید همچنین این هدف را مشخص می کند که سامسونگ در سال 2020 روی پرچمداران و تلفن های قابل انعطاف متمرکز خواهد شد. افزون بر این، سامسونگ با آوردن گوشی های هوشمند 5G بیشتر و معرفی طرح های جدید تلفن های هوشمند برتر خود را متمایز می کند. سامسونگ انتظار دارد که هر دو دسته محصولات به ثابت نگه داشتن درامد کلی این شرکت در سال جدید کمک کنند.

ما اکنون گوشی تاشوی بعدی سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ را که در تاریخ 11 فوریه رونمایی خواهد شد، می‌شناسیم. این دستگاه از طراحی صدفی‌شکل‌ و یک نمایشگر شیشه فوق‌نازک با دوام بهبودیافته بهره خواهد برد. درباره سایر مشخصات گوشی می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون +855، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *