موبایل و تبلت

آپدیت امنیتی ماه ژانویه 2020 برای وان پلاس 7T منتشر شد

پس از انتشار بروزرسانی نرم افزاری جدید برای گوشی های وان پلاس 7، 7 پرو و 7T پرو، شرکت وان پلاس با کمی تاخیر آپدیت مورد اشاره را برای گوشی وان پلاس 7T منتشر کرده است. این بروزرسانی شامل پچ امنیتی ماه ژانویه 2020 و رفع برخی مشکلات سیستمی و بهبود عملکرد است. این بروزرسانی با شماره نسخه OxygenOS 10.0.4 (برای مدل های اروپایی و جهانی) و 10.3.1 (برای هند) در دسترس قرار گرفته است.

در بروزرسانی جدید، شما می توانید مدیریت بهینه رم، حل مشکلات صفحه سیاه و خالی در بعضی از برنامه ها و بهبود پایداری سیستم و همچنین رفع اشکالات عمومی را مشاهده می کنید. یک ویژگی جدید برای پشتیبانی از یادآوری هشدارهای حریم خصوصی نیز به این برنامه اضافه شده است و البته کاربران سطح امنیتی امنیتی ژانویه 2020 را دریافت می کنند.

در به روزرسانی وان پلاس، سرویس ابری از همگام سازی یادداشت ها و مخاطبین پشتیبانی می کند و به عبارتی دارای ویژگی تعادل کار و زندگی است و در آن اعلان های پیام ، مانند حالت و انتخاب برنامه بهینه شده اند. تقویم ، مکان یابی و مسیریابی خودکار همگی به این بخش اضافه شده اند. طبق معمول ، بروزرسانی جدید امروز فقط به تعداد محدودی از دستگاه ها خواهد رسید و انتظار می رود که در چند روز آینده گسترش گسترده تری داشته باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا