برگزارکنندگان IFA در توییتر اعلام کردند که نمایشگاه IFA 2020 امسال، بدلیل شیوع بیماری کرونا، لغو خواهد شد. دولت برلین به صورت رسمی تمام همایش‌ها با بیش از 5000 نفر جمعیت را تا تاریخ 24 اکتبر سال جاری ممنوع کرده است.

با این حال برگزار کنندگان این همایش در یک پست توییتر اعلام کردند که این همایش با یک فرمت و شیوه‌ نوآورانه و متفاوت برگزار خواهد شد. برگزار کنندگان هیچگونه اطلاعات خاصی در مورد برگزاری این همایش منتشر نکرده‌اند، اما به احتمال بسیار زیاد آن‌ها قصد دارند تا این رویداد را به صورت آنلاین برگزار کنند.

IFA اولین نمایشگاهی نیست که ویروس کرونا موجب لغو آن می‌شود، بلکه پیش از این رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل در اوایل بهمن ماه سال گذشته به منظور رعایت حفظ سلامتی شرکت کنندگان لغو شد. البته باید در نظر داشت که در این مدت کوتاه امکان ساخت یک پلتفرم آنلاین گسترده برای برگزاری آنلاین نمایشگاه IFA وجود ندارد و به احتمال بسیار زیاد این نمایشگاه بزرگ مانند MWC به کلی لغو خواهد شد.

پیش از این، بسیاری از همایش‌های بزرگ دنیای تکنولوژی نظیر Google I/O 2020، MWC 2020، XSW 2020، Facebook F8 و GDC 2020 هم به لطف شیوع ویروس کرونا کنسل شده اند. همایش‌های دیگر هم نظیر Oculus Connect، E3 2020، WWDC 2020، Microsoft’s Build 2020 و Gamescome هم قرار است در دنیای واقعیت مجازی برگزار شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *