گاهی اوقات بسیاری از کاربران، تصمیم دارند به طور موقتی حساب اینستاگرامشان را حذف کنند. با غیرفعال کردن موقتی حساب، پروفایل کاربر برای مدت زمان که از شبکه اجتماعی دور هستید، پاک خواهد شد. همچنین آدرس اینستاگرام شما نامتعبر شده، کاربران دیگر نمی توانند شما را جستجو کنند یا اینکه با شما تماس بگیرند. این ویژگی ها با فعال کردن مجدد حساب خود بازیابی می شود.

مهم نیست که شما برای غیرفعالسازی موقتی یک حساب معمولی یا تولیدکننده محتوا یا حساب بیزینسی داشته باشید. جالب است بدانید، شما قادر به غیر فعالسازی از طریق اندروید یا آی او اس نبوده و به جای آن باید از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام اقدام نمایید. برای شروع کافیست که وبسایت اینستاگرام را روی یک دسکتاپ یا مرورگر گوشی باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. در مرحله بعد، به برگه پروفایل خود بروید و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

از طرف دیگر می توانید از این لینک به طور مستقیم برای رفتن به صفحه “ویرایش نمایه” استفاده کنید. در این قسمت به پایین اسکرول کرده و بروی گزینه Temporarily Disable My Account کلیک کنید.

اکنون اینستاگرام از شما دلیل غیرفعالسازی حساب کاربری را می پرسد که می توانید یکی از گزینه ها موجود را انتخاب نمایید. اگر نمی خواهید دلیل خاصی ارائه کنید، گزینه Something Else را انتخاب کنید.

پس از انتخاب، رمزعبور کاربری خود را برای اینستاگرام وارد کنید. برای مرتبه دوم، بر روی دکمه آبی رنگ Temporarily Disable Account موجود در پایین صفحه کلیک کرده و سپس از پنجره باز شده، بر روی Yes کلیک نمایید.

اکنون حساب اینستاگرام شما غیرفعال خواهد شد و از برنامه اینستاگرام در گوشی هوشمند خود خارج خواهید شد. برای تأیید، می توانید نام کاربری اینستاگرام خود را جستجو کنید. اینستاگرام یا به شما خواهد گفت که کاربر وجود ندارد یا هنوز هیچ چیزی ارسال نکرده است.

شما همچنین می توانید هر زمانی که خواستید حساب کاربری اینستاگرام خود را بازگردانید و دوباره فعال کنید. تنها چیزی که لازم دارید نام کاربری و رمز عبور است. در صورتی رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می توانید دوباره آن را بازیابی کنید. برای اینکار کافیست که اپلیکیشن اینستاگرام را در اندروید یا آی او اس باز کرده و یا به سایت مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *