شرکت تکنو موبایل به تازگی از یک گوشی هوشمند اقتصادی تحت عنوان Tecno Spark 5 رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی می توان به دوربین اصلی چهارگانه و سیستم عامل اندروید 10 اشاره کرد.

گوشی تکنو اسپارک 5 از صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل بهره گرفته که نسبت نمایشگر به بدنه 90.2 درصد است. در حفره سمت چپ بالای نمایشگر دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED حضور دارد. در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه اصلی هستیم که شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، ماکلرو 2 مگاپیکسلی، تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و لنز هوش مصنوعی است.

به لحاظ نرم افزاری نیز، سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری HiOS 6.1 روی آن اجرا می شود. این گوشی همچنین به پردازنده هشت هسته ای نامشخص با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. سنسور اثر انگشت نیز در قاب پشتی قرار گرفته، ولی از قابلیت تشخیص چهره برخوردار است.

از دیگر مشخصات تکنو اسپارک 5 می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ استاندارد 10 واتی و پشتیبانی از VoLTE اشاره کرد. این گوشی قرار است در رنگ های خاکستری، آبی و سفید و نارنجی با قیمت 125 دلار عرضه می شود.

سهام:

2 Comments

  • missbaghadam
    مهر ۲۹, ۱۳۹۹ at ۲۲:۲۲

    سلام
    ایا این گوشی (tecno spark5) در لیست گمرک قرار گرفته؟

    Reply
    • تحریریه سایت
      مهر ۳۰, ۱۳۹۹ at ۱۸:۱۶

      نه این گوشی فعلا در چین عرضه شده و هنوز در ایران موجود نیست.

      Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *