چند روز پیش لنوو پنج لپ تاپ بروزشده سری یوگا را معرفی کرد و حالا نوبت به آن رسیده که از هدفون های بیسیم سری یوگا رونمایی به عمل آورد. هدفون Lenovo Yoga ANC با قابلیت حذف نویز فعال همراه بود و فروش آن از ماه اکتبر 2020 با قیمت 149.99 دلار آغاز می شود.

هدفون جدید Yoga ANC با طراحی قبلی اما عملکردی بهبود یافته، همراه است. هدفون بر خلاف مدل قبلی خود که فقط به رنگ سفید موجود بود، به رنگ مشکی عرضه می شود. همچنین بسیار سبک بوده و وزن آن 214 گرم است. این هدست از فناوری کاهش نویز دیجیتال هایبرید استفاده می کند، و از دو سطح کاهش نویز ANC پشتیبانی کرده و می تواند عملکرد لغو نویز را تا منفی 30 دسی بل فراهم کند.

این هدست می تواند تا 14 ساعت زمان پخش را فراهم کند، اما می توان گفت با روشن شدن صدای فعال چه مدت طول خواهد کشید. فقط با استفاده از USB-C که در آن قرار دارد، فقط در 3 ساعت قابل شارژ می شود. هدفون جدید یوگا از درایورهای تیتانیومی 40 میلی متری با امپدانس 32 اهم استفاده کرده و محدوده پاسخ فرکانس 20 هرتز – 20 کیلوهرتز و دامنه پویا تا 110dB را امکان پذیر می کند.

از دیگر مشخصات این هدفون می توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.1 و کدک های بلوتوثی SBC, AAC, aptX, aptXLL, HP1.7, mSBC اشاره کرد. با کمال تعجب، این هدست دارای کارت صدا داخلی نیز هست و از اتصال USB پشتیبانی می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *