شرکت Infinix به تازگی از گوشی هوشمند Infinix Zero 8 رونمایی کرده است. این نخستین گوشی شرکت بوده که مجهز به نمایشگر 90 هرتزی و دوربین چهارگانه اصلی به صورت لوزی شکل می باشد.

در پنل جلوی، صفحه نمایش 6.85 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس حضور داشته که از نرخ رفرش ریت 90 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتزی بهره می برد. همچنین در دوربین سلفی حفره دار از دو سنسور 48 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه با طراحی لوزی شکل هستیم که از سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی IMX686 سونی با توانایی فیلمبرداری 4K و EIS، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی عمق و نور کم بهره می برد.

قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه مدیاتک هلیو G90T تامین شده که 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. به لحاظ نرم افزاری رابط کاربری Infinix X OS 7 مبتنی اندروید 10 روی گوشی اجرا شده و از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی بهره مند است. از سایر مشخصات این گوشی می توان به پشتیبانی از کارت میکرو اس دی، رادیو FM، سنسور اثر انگشت و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. گوشی Infinix Zero 8 قرار است از تاریخ 31 آگوست 2020 با قیمتی معادل با 258 دلار در دسترس مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *