شیائومی به تازگی از پروژکتور کامپکت و قابل حمل جدیدش با نام MIJIA Projector Youth Edition 2 تحت سرمایه گذاری پرده برداشت. این پروژکتور جدید قرار است با قیمت زیر 380 دلار راهی بازار چین شود.

پروژکتور جدید MIJIA Projector Youth Edition 2 با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل همراه بوده، از استاندارد HDR10 پشتیبانی کرده و و حداکثر روشنایی آن 460 لومن ANSI است. همچنین صدای اسپیکر پایین بوده و قادر است 28 دسیبل صدا تولید کنید. این پروژکتور به دو میکروفون بسیار حساس مجهز است که از فناوری تشخیص آنتی نویز و فناوری بیدار شدن پشتیبانی کرده و دارای صداهای سفارشی برای صحنه های پروجکشن است.

این پروژکتور جدید با فناوری اینترنت اشیا MIJIA سازگار است، به طوریکه، وقتی پروژکتور روشن است، می تواند به طور خودکار چراغ ها/پرده ها را خاموش کند. همچنین می تواند به ویدیوی دوربل وصل شود. وقتی کسی زنگ خانه را فشار می دهد، فیلم زنگ در به صورت خودکار بر روی پرده پخش می شود.

علاوه بر این، پروژکتور از عملکرد پروجکشن جانبی پشتیبانی می کند، با کالیبراسیون ذوزنقه ای ± 45 درجه برای چپ و راست، بالا و پایین و مجهز به دوربین با حساسیت بالا است که سرعت تمرکز را به طور موثر بهبود می بخشد. سیستم فوکوس خودکار در لحظه از عدم تمرکز حرارتی جلوگیری می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *