هفته گذشته شایعاتی در رابطه با ترموستات جدید گوگل فاش شده بود که در نهایت این شرکت از جدیدترین دستگاه ترموستات خود با نام Nest Thermostat رونمایی کرد. این دستگاه جدید با قیمت 130 دلاری خود، یکی از ارزان ترین ترموستات های این شرکت محسوب می شود.

Nest Thermostat جدید از طراحی مدرن تری برخوردار است و تقریباً فضایی برای حاشیه در اطراف نمایشگر گرد وجود ندارد. از سوی دیگر بدنه این محصول از 49 درصد مواد بازیافتی پلاستیک ساخته شده است. گوگل همچنین Trim Kit را ارائه کرده که به شما کمک می کند تا علائم ناخوشایند ترموستات قبلی بر روی دیوار پوشانده شده و این با 75 درصد پلاستیک بازیافتی ساخته می شود.

از نظر ویژگی های خاص، ترموستات Nest از طریق برنامه Google Home زمان بندی سریع را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد دماهای مختلف را برای زمان ها و روزهای مختلف تنظیم کنند. قابلیت دیگر Savings Finder است که ترموستات دائما به دنبال روش هایی برای صرفه جویی در انرژی مانند کاهش کمی دمای خواب است.

همچنین از سنسورهای حرکتی Soli گوگل و موقعیت مکانی گوشی شما برای تشخیص اینکه در خانه هستید، استفاده کرده و خود را روی دمای Eco تنظیم می کند تا پس از اتمام انرژی صرفه جویی کند. در اوایل سال جاری، گوگل ویژگی های نظارت بر HVAC را برای ترموستات Nest ارائه داد و طبیعتاً مدل جدید نیز از آن پشتیبانی می کند. Nest Thermostat جدید امروز با قیمت 129.99 دلار در ایالات متحده و 179.99 دلار در کانادا برای پیش سفارش در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *