سامسونگ از گوشی هوشمند میان رده جدید گلکسی M21s رونمایی کرده که نسخه جانشین گلکسی M21 با ارتقای در ماژول دوربین ها می باشد. در حفره بالای نمایشگر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد و در پشت دستگاه نیز دوربین سه گانه اصلی با چینش سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی عمق حضور دارد.

قدرت پردازش دستگاه توسط پردازنده سامسونگ اگزینوس 9611 تامین شده و از صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار است. انرژی مورد نیاز دستگاه برعهده باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی بوده و از سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.1 بهره می برد.

این گوشی همچنین با 4 گیگابایت حافظه رم و64 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می شود. البته امکان افزایش فضای ذخیره سازی با کارت میکرو اس دی تا یک ترابایت فراهم شده است. این مشخصات ممکن است برای شما آشنا به نظر برسد زیرا Galaxy M21s در واقع یک گوشی هوشمند جدید نیست. این گلکسی F41 با برند تجاری جدید است که خود مبتنی بر گلکسی M31 است.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت و پورت USB-C اشاره کرد. گوشی گلکسی M21s قرار است در رنگ های مشکی و آبی با قیمت 275 دلار در دسترس مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *