فناوری

هواوی برند آنر را به شرکت Zhixin New Information Technology فروخت

پس از شایعات، سرانجام هواوی به طور رسمی از فروش برند آنر به یک شرکت چینی با نام Zhixin New Information Technology خبر داد. بر اساس بیانیه مشترک منتشر شده در تایید خرید، مالک جدید نام تجاری Honor از کنسرسیومی متشکل از 30 نماینده و فروشنده برند Honor و Shenzhen Smart City Development Group Co است.

گزارش شده است که گروه توسعه شهر هوشمند شنژن که از زیرمجموعه های شنژن SASAC است، 98.6 درصد سهام را در اختیار دارد در حالی که مشارکت سهام دارایی توسعه خصوصی دارایی های دولتی شنژن 1.4 درصد سهام را در اختیار دارد. در این بیانیه آمده است:

شرکت Zhixin New Information Technology کلیه دارایی های تجاری مربوط به برند Honor را بدست خواهد آورد و پس از اتمام خرید، هواوی هیچ گونه سهامی در شرکت جدید Honor نخواهد داشت.

جزئیات مربوط به میزان هزینه خرید فاش نشده است اما گزارش های قبلی این رقم را در حدود 15 میلیارد دلار اعلام کرده اند. تصمیم برای فروش نام تجاری Honor به عنوان یک تصمیم ضروری برای نجات نام تجاری از مشکلات موجود در شرکت مادر سابق آن از زمان قرار دادن آن در لیست نهادهای وزارت بازرگانی آمریکا مطرح شده است.

بیانیه مشترک همچنین نشان داد که تغییر مالکیت تاثیری در جهت توسعه Honor یا ثبات مدیران و تیم های استعدادی آن نخواهد داشت. این کنسرسیوم همچنین اظهار داشت که آنها از قوانین بازار پیروی خواهند کرد و برای فرصت های شغلی مشابه سایر نمایندگان و فروشندگان منصفانه رقابت خواهند کرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا